انجام فعالانه آزمایش باروری

انجام فعالانه آزمایش باروری

انجام فعالانه آزمایش باروری در زنان و مردان درآنها تغییراتی به بار می آورد.

در مراکز باروری پیشرفته، پزشکان متخصص با ترکیبی از تخصص بالینی و مراقبتهای دلسوزانه کمک می کنند زوجین نابارور به رویای والد شدنشان دست بابند. برخی افراد برای بچه دار شدن یک جدول زمانی مشخص دارند و برخی دیگر اینگونه نیستند. به بیماران توصیه می شود به دنبال انجام فعالانه آزمایش باروری باشند تا هر زمان که خواستند بچه دار شوند، آماده باشند.

توضیحاتی در مورد اصول اولیه باروری زنان

زنان از همان هنگام که به دنیا می آیند تمام تخمک هایی که تا آخر زندگی خواهند داشت را در همان بدو تولد با خود به دنیا می آورند. این تخمک ها در زمان بلوغ، رسیده می شوند. تخمدان ها در هر ماه یک تخمک را برای لقاح آزاد می کنند. در صورت عدم لقاح تخمک، قاعدگی اتفاق می افتد.

با افزایش سن زن، کیفیت و کمیت تخمک هایش کاهش می یابد. موارد دیگری مانند عدم تعادل هورمونی و ناهنجاری های ساختاری می تواند بر قدرت باروری زنان تأثیر منفی بگذارد. با کسب شناخت از باروری خود، این امکان را پیدا می کنید که بهترین تصمیم را برای آینده خانواده خود بگیرید.

چرا باید انجام فعالانه آزمایش باروری را مد نظر قرار دهید

با انجام فعالانه آزمایش باروری، مرکز باروری آزمایشگاه رازی می تواند ارزیابی دقیقی از جدول زمانی باروری شما بدست دهد. به عنوان مثال، زنان در اواخر دهه 20 و اوایل دهه 30 زندگی خود ممکن است بخواهند منجمد نمودن تخمک خود در نظر بگیرند تا تخمک باکیفیت خود را برای استفاده در سالهای بعدی نگه داری نمایند.

اگر آزمایشات در ارتباط با ذخیره تخمدانی وجود مشکلاتی را آشکار کنند، شما و شریک زندگی تان می توانید درباره دستکاری جدول زمانی خود تصمیماتی آگاهانه بگیرید. اطلاعات ارزشمند حاصل از انجام فعالانه آزمایش باروری می تواند به شما امکان دهد تا یک برنامه تفصیلی برای بچه دار شدنتان تهیه کنید.

انجام فعالانه آزمایش باروری در مرکز باروری آزمایشگاه رازی به چه صورت خواهد بود؟

اگر بیماران بخواهند انجام فعالانه آزمایش باروری را در دست اقدام قرار دهند، ما از آنها یک تاریخچه پزشکی کامل خواهیم گرفت و برای بررسی سطح هورمون، از آنها آزمایش خون خواهیم گرفت. همچنین ممکن است پزشک شما برای ارزیابی وضعیت رحم، تخمدانها و لایه پوششی رحم تصمیم به انجام سونوگرافی بگیرد.

برای زوجینی که تصمیم به انجام فعالانه آزمایش باروری گرفته اند، پزشکان ما اغلب تجزیه و تحلیل مایع منی را پیشنهاد می کنند. این آزمایش ساده می تواند کیفیت اسپرم را ارزیابی کرده و هرگونه عامل ناباروری مرد را شناسایی کند.

هنگامی که بیماران به مرکز باروری ما در در آزمایشگاه رازی مراجعه می مایند، ما مراقبت های پزشکی جامع مورد نیاز آنها را ارائه می دهیم. انجام فعالانه آزمایش باروری به شما این امکان را می دهد که تصویری دقیق از وضعیت خود بدست آورید.